Μπορεί να μάθει το παιδί με τον πολλαπλασιασμό μέσα απ’ το παιχνίδι;

Μπορεί να μάθει το παιδί με τον πολλαπλασιασμό μέσα απ’ το παιχνίδι;

Μπορεί να μάθει το παιδί με τον πολλαπλασιασμό μέσα απ’ το παιχνίδι;

Πόσο καλά ξέρετε την προπαίδεια; Μήπως την κάνετε και εσείς επανάληψη μαζί με τα παιδιά σας;

Η αλήθεια είναι ότι η εκμάθηση του πίνακα του πολλαπλασιασμού θέλει επανάληψη. Και είναι κάτι που δυσκολεύει και τα παιδιά με Δυσλεξία και Μαθησιακές Δυσκολίες. Αυτό συμβαίνει γιατί τα συγκεκριμένα παιδιά παρουσιάζουν αδυναμία στη βραχυπρόθεσμη μνήμη, ελλιπή ικανότητα απομνημόνευσης και χωροταξικού προσανατολισμού και δυσκολίες στην ακολουθία διαδοχικών βημάτων. Έτσι, καταλήγουν να δυσανασχετούν όταν καλούνται να αποστηθίσουν τους πίνακες και να τους ανακαλέσουν, όταν αυτό ζητηθεί.

Οι πιο αγνές και φυσικές επιλογές για την περιποίηση του Βρέφους σας!

Υπάρχει όμως τρόπος, πιο απλός, μεθοδικός και παραστατικός για να μάθουν τα παιδιά τον πολλαπλασιασμό και αυτός γίνεται μέσα από την κιναισθητική οδό. Το παιδί συμμετέχει ενεργά στην εκμάθηση και αυτό αποτελεί ένα πολύ θετικό στοιχείο, καθώς μέσα από το βίωμά του ενισχύεται το κομμάτι της μνήμης, αλλά και της κατανόησης.

Τι υλικά θα χρειαστώ:

Μεγάλα λευκά χαρτόνια

Πολύχρωμα χαρτόνια

Μαλλί πλεξίματος διαφόρων χρωμάτων

Βελόνα

Μαύρο μαρκαδόρο

Τι κάνουμε:

Ας πάρουμε για παράδειγμα την προπαίδεια του ¨4¨

  • Παίρνω το πράσινο χαρτόνι και γράφω τον αριθμό ¨4¨,

με μαύρο μαρκαδόρο και με μεγάλα γράμματα.

  • Κάνω με τη βελόνα 4 τρύπες (που να έχουν τη μορφή του αριθμού) και τις περνάω με το μαλλί πλεξίματος.
  • Παίρνω το μεγάλο λευκό χαρτόνι και στο αριστερό μέρος γράφω την πράξη του πολλαπλασιασμού, τη μία κάτω από την άλλη,

π.χ. 0 χ 4=

1 χ 4=

  • Δίπλα σε κάθε πράξη, κάνω τις αντίστοιχες τρύπες. Δηλαδή,

2 χ 4 =, δίπλα κάνω 4 τρύπες πάνω και 4 τρύπες από κάτω.

  • Παίρνω το μαλλί πλεξίματος με πράσινο χρώμα και

μια βελόνα.

  • Περνάω το μαλλί μέσα από τις τρύπες, πρώτα πάνω και

έπειτα από κάτω (περνάω μία – μία τρύπα κάθε φορά και παράλληλα μετράω)

  • Μόλις ολοκληρώσω τη δουλειά, γράφω στο δεξιό μέρος του χαρτονιού την πράξη και το αποτέλεσμα, π.χ. 2 χ 4 = 8,

γιατί αν ιχνηλατήσω και μετρήσω τις 4 τρύπες πάνω και τις 4      τρύπες κάτω, μας κάνουν 8.

  • Μόλις ολοκληρώσω όλη την προπαίδεια του 4, παίρνω ένα πράσινο χαρτόνι και γράφω με μαύρο μαρκαδόρο την προπαίδεια.
  • Τη διαβάζω φωναχτά 3 φορές.
  • Την γράφω με τον δείχτη του χεριού μου, πάνω στο θρανίο μου, 3 φορές και παράλληλα τη λέω.
  • Για κάθε προπαίδεια, επιλέγω και ένα διαφορετικό χρώμα.

Καλή διασκέδαση!

Πηγή:  mytwins.gr

Διαβάστε ακόμη:

Γιατί τα παιδιά πρέπει να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τα δάχτυλα τους για να κάνουν μαθηματικά;

Η ορθογραφία δε θέλει κόπο! Δείτε 10 tips που θα βοηθήσουν το παιδί!

«Μήπως έχει δυσλεξία;» – Δείτε πώς θα το καταλάβετε!

Share.
loading...

Αφήστε το σχόλιο σας

loading...

Τα σχόλια έχουν απενεργοποιηθεί.