6 tips για τις ζαλάδες στην εγκυμοσύνη!

6 tips για τις ζαλάδες στην εγκυμοσύνη!

6 tips για τις ζαλάδες στην εγκυμοσύνη!

Pregnant woman holding stomach

Δεν προλάβατε να χαρείτε με την ανακοίνωση της εγκυμοσύνης σας και τα πρώτα συμπτώματα ήδη εμφανίστηκαν. Νιώθετε συνεχώς να ζαλίζεστε, έχετε ιλίγγους και καμιά φορά νομίζετε ότι θα λιποθυμήσετε;

Συμβουλές υγείας και φροντίδας για βρέφη και παιδιά

Δεν είστε η μόνη! Πολλές έγκυες αυτή τη στιγμή νιώθουν ακριβώς το ίδιο.

Μην ανησυχείτε, μάθετε όμως γιατί εμφανίζονται αυτά τα συμπτώματα και πώς μπορείτε να τα αντιμετωπίσετε:

Αν βρίσκεστε στην αρχή της κύησης και διανύετε το πρώτο τρίμηνο, μάθετε ότι η κυκλοφορία του αίματος είναι πιο δραστήρια καθώς πρέπει να καλύψει όχι μόνο τις δικές σας ανάγκες αλλά και αυτές δύο ακόμα ανθρώπων!

Στο δεύτερο τρίμηνο, η πίεση στα αιμοφόρα αγγεία είναι η αιτία για τη ζαλάδα που νιώθετε ενώ μπορεί να επηρεάζεστε και από τα χαμηλά επίπεδα σακχάρου ή ακόμα και από την αφυδάτωση, αν κάνετε έμετο σε καθημερινή βάση.

Τι να κάνετε για τις ζαλάδες:

1.Το πρωί μην σηκώνεστε απότομα από το κρεβάτι. Δώστε λίγο χρόνο στον εαυτό σας για να σηκωθείτε λίγο πιο αργά.

2.Μην ξεχνάτε να τρώτε (ακόμα κι όταν νιώθετε σαν να θέλετε συνέχεια να κάνετε έμετο). Το να είστε πεινασμένη θα ρίξει το σάκχαρο και θα ζαλίζεστε.

3.Να πίνετε πολλά υγρά για να μην αφυδατώνεστε.

4.Να φοράτε άνετα και χαλαρά ρούχα για να μην εμποδίζετε την κυκλοφορία του αίματος στο σώμα σας.

5.Να ελέγχετε τακτικά την πίεσή σας, είτε μόνη στο σπίτι είτε στο φαρμακείο της γειτονιάς σας.

6.Να κάνετε υπομονή- εμείς σας καταλαβαίνουμε!

Πηγή:   mytwins.gr

Share.

Αφήστε το σχόλιο σας