Αγαπητή εξαντλημένη μαμά… Σου υπόσχομαι οτι θα έρθει ο καιρός που θα κοιμηθείς και πάλι…!

Αγαπητή εξαντλημένη μαμά… Σου υπόσχομαι οτι θα έρθει ο καιρός που θα κοιμηθείς και πάλι…!

Αγαπητή εξαντλημένη μαμά… Σου υπόσχομαι οτι θα έρθει ο καιρός που θα κοιμηθείς και πάλι…!

Θυμάσαι την τελευταία φορά που κοιμήθηκες για περισσότερες από 4 ώρες συνεχόμενα;

Ούτε εγώ.

Συμβουλές υγείας και φροντίδας για βρέφη και παιδιά

Ως μητέρες, είμαστε συχνά οι τελευταίες που θα κοιμηθούμε και οι πρώτες που θα μας ξυπνήσουν. Ξυπνάμε συνεχώς μέσα στη νύχτα για να ταΐσουμε και να φροντίσουμε τα νεογέννητά μας.

Και μην ξεχνάτε τα τέρατα που πρέπει να νικήσουμε κάτω από το κρεβάτι του παιδιού μας κάθε βράδυ!

Υπάρχουν επίσης τα ήσυχα χτυπήματα στην πόρτα του υπνοδωματίου από το κοριτσάκι μας που ρωτάει αν μπορούμε να βάλουμε τις κουβέρτες πίσω στο κρεβάτι της και τις συζητήσεις αργά τη νύχτα που θέλουν οι έφηβοι μας – μόνο τα μεσάνυχτα.

Και παρόλο που δεν θέλετε τίποτα περισσότερο από το να βάζετε το κεφάλι σας στο μαξιλάρι σας και απλά να κοιμηθείτε, σας υπόσχομαι οτι θα κοιμηθείτε ξανά.

Βλέπετε, οι νύχτες είναι μεγάλες, αλλά οι εβδομάδες που έχετε με τα παιδιά σας περνάνε τόσο γρήγορα.

Με την πάροδο του χρόνου, θα δείτε το μωρό σας να μεγαλώνει και δεν θα χρειάζεται να το ταΐζετε τόσο συχνά πια. Το μικρό παιδί σας είτε θα αγνοήσει τα τέρατα, είτε θα αποφασίσει ότι δεν είναι αληθινά, είτε θα έχει το φανταστικό του φίλο που θα το βοηθάει έξω από την πόρτα του ντουλαπιού.

Οι έφηβοι θα φύγουν από το σπίτι και τα παιδιά σας θα μάθουν τελικά πώς να φροντίσουν τον εαυτό τους.

Με λίγα λόγια, αυτές οι στιγμές περνάνε τόσο γρήγορα και σύντομα θα βρεθείτε να ξυπνάτε σε τυχαίες στιγμές κατά τη διάρκεια της νύχτας και να αναρωτιέστε γιατί δεν μπορείτε να πάτε ξανά για ύπνο.

Υπήρξαν τρία πράγματα που με βοήθησαν κατά τη διάρκεια αυτών των ανήσυχων νυκτερινών περιόδων χωρίς ύπνο. Θέλω να τα μοιραστώ μαζί σας με την ελπίδα ότι θα σας βοηθήσουν όπως και εμένα.

1. Τραγουδίστε

Ένα πράγμα που με βοήθησε κατά τη διάρκεια αυτών των δύσκολων νυχτών με τις συνεχείς απαιτήσεις και την αίσθηση ότι ζω την ζωή ενός rockstar (χωρίς τους παπαράτσι – κανείς δεν θέλει να δει τα μαλλιά της μαμάς στις 2:17 π.μ.) είναι να σιγοτραγουδάω.

Βρήκα ένα αγαπημένο τραγούδι να σιγοτραγουδώ ενώ φροντίζω τα παιδιά (ειδικά όταν κλαίνε, και βρίσκω ότι τα μάτια μου πονάνε από το να είμαι συνεχώς ξύπνια). Η μουσική χαλαρώνει τόσο εμένα όσο και τα παιδιά μου .

Με τη σειρά τους, τα απαλά τραγούδια με βοηθούν να ξανακοιμηθώ όταν πάω και πάλι στο κρεβάτι.

2. Θυμηθείτε

Ξέρω ότι θέλετε τα παιδιά σας να κοιμούνται (ή να έχουν μια καλή νεράιδα του παραμυθιού που θα έρχεται και θα φροντίζςι για αυτά), αλλά όταν το σκέφτεστε, είστε το μόνο άτομο στον κόσμο που θέλουν τα παιδιά σας. Είστε η πηγή της άνεσης, της ασφάλειας και της ειρήνης.

Είσαι απίστευτη!

Και πρέπει να θυμάστε ότι τα καταφέρνετε πολύ καλά!

3. Μην αισθάνεστε ένοχη

Θυμάμαι μια εποχή που η μικρότερη μας ήταν νεογέννητη και προσπαθούσα να διδάξω στην κόρη μου να διαβάζει μερικές βασικές λέξεις. Διάλεξε ένα βιβλίο, καθόμασταν στον καναπέ και γύρω στην τρίτη σελίδα αυτού του βιβλίου με πήρε ο ύπνος.

Ξύπνησα από την κόρη μου που έλεγε στον αδελφό της, «Η μαμά πρέπει πραγματικά να σταματήσει να μένει μέχρι τόσο αργά το βράδυ. Αναρωτιέμαι τι κάνει που είναι τόσο σημαντικό. »

Αυτό έχει συμβεί και άλλες φορές, αλλά αυτή ήταν η πρώτη που μου έμεινε έντονα. Αν βρεθείτε να κάνετε το ίδιο, μην αισθάνεστε ένοχη γιατί πάντα κάνετε και δίνετε το καλύτερο για την οικογένειά σας. Δεν έγινε και κάτι αν σας πήρε ο ύπνος μια φορά!

Αγαπητή μαμά, σου υπόσχομαι ότι ο ύπνος θα έρθει ξανά (και για περισσότερο από 4 ώρες). Εν τω μεταξύ, απόλαυσε αυτές τις τρελές στιγμές που στερείσαι τον ύπνο, επειδή όλα γίνονται τόσο γρήγορα…

Επιμέλεια κειμένου για το babyradio: Θωμαΐδου Ευθυμία Ζωή

Share.

Αφήστε το σχόλιο σας