Αντιμετωπίστε το πρήξιμο των άκρων στην εγκυμοσύνη

Αντιμετωπίστε το πρήξιμο των άκρων στην εγκυμοσύνη

Αντιμετωπίστε το πρήξιμο των άκρων στην εγκυμοσύνη

 

Αν και αποτελεί μια από τις ωραιότερες περιόδους στη ζωή κάθε γυναίκας, δεν παύουν να υπάρχουν ορισμένα δύσκολα συμπτώματα. Η κατακράτηση υγρών και το επακόλουθο πρήξιμο των ποδιών και των χεριών είναι ένα από αυτά. Για να αντιμετωπίσετε αυτήν την κατάσταση, μπορείτε να κάνετε τα παρακάτω:

Συμβουλές υγείας και φροντίδας για βρέφη και παιδιά

  • Κόψτε ή περιορίστε το αλάτι: 
    Αν δεν μπορείτε να βγάλετε τελείως το αλάτι από τη ζωή σας, μειώστε τουλάχιστον σημαντικά τις ποσότητες που καταναλώνετε, αφού το αλάτι προκαλεί κατακράτηση υγρών.
  • Αποφύγετε τα τυποποιημένα τρόφιμα και τα γλύκα: Όλα αυτά τα επεξεργασμένα τρόφιμα περιέχουν μεγάλες ποσότητες αλατιού, ζάχαρης και συντηρητικών που συμβάλλουν στο πρήξιμο.
  • Πίνετε πολύ νερό: Δεν είναι υπερβολή, αλλά κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σας πρέπει να είστε συνεχώς με ένα ποτήρι νερό στο χέρι.
  • Βάλτε την άσκηση στη ζωή σας: Αν η εγκυμοσύνη σας το επιτρέπει, ασχοληθείτε με κάποιας ήπιας μορφής άσκηση, όπως το περπάτημα ή το κολύμπι.
  • Φοράτε φαρδιά και άνετα ρούχα: Ξεχάστε για λίγο τα στενά ρούχα και επιλέξτε άνετες γραμμές που θα επιτρέπουν στο σώμα σας να αναπνέει.
  • Φοράτε άνετα παπούτσια: Τώρα ήρθε η ώρα για αθλητικά παπούτσια που θα σας επιτρέπουν να κινήστε με ευκολία και δε θα πιέζουν τα ήδη ταλαιπωρημένα πόδια σας.
  • Ξεκουράζετε συχνά τα πόδια σας: Δηλαδή αποφύγετε το σταυροπόδι και όποτε μπορείτε σηκώνετε τα πόδια σας ψηλά σε μια καρέκλα για να ξεκουράζονται.
  • Βγάλτε τα δαχτυλίδια σας: Επειδή το πρήξιμο εμφανίζεται και στα χεριά, βγάλτε τα δαχτυλίδια σας ώστε να μη σφηνώσουν στα δάχτυλά σας.
 Πηγή:   mother.gr

Share.

Αφήστε το σχόλιο σας