5 τροφές για να φας εάν έχεις πρησμένη κοιλιά!

5 τροφές για να φας εάν έχεις πρησμένη κοιλιά!

5 τροφές για να φας εάν έχεις πρησμένη κοιλιά!

Σε νιώθουμε γι’ αυτό βρήκαμε τη λύση.

Πολλές γυναίκες πρήζονται πολύ πιο εύκολα το καλοκαίρι απ’ ότι τις υπόλοιπες εποχές του χρόνου.

Αυτές οι τροφές θα σε βοηθήσουν την επόμενη ημέρα να μην είσαι πρησμένη.

Γιαούρτι, Τζίντζερ, Σπόροι Μαράθου, Λεμόνια και Σκόρδο!

Το αντιφλεγμονώδες τζίντζερ, με αντιβακτηριδιακές ιδιότητες, θα κάμψουν άμεσα το φούσκωμα. Το ένζυμο ζίγγιβερ βοηθά στην καλύτερη πέψη και καλύτερη διάσπαση της πρωτεΐνης. Φτιάξε ένα τσάι με τζίντζερ!

Πηγή: neolaia.gr

Share.

Αφήστε το σχόλιο σας

loading...

Τα σχόλια έχουν απενεργοποιηθεί.