«Στην εγκυμοσύνη πήρα αρκετά κιλά και δεν μπορώ να τα χάσω με τίποτα!»

«Στην εγκυμοσύνη πήρα αρκετά κιλά και δεν μπορώ να τα χάσω με τίποτα!»

«Στην εγκυμοσύνη πήρα αρκετά κιλά και δεν μπορώ να τα χάσω με τίποτα!»

Με τον ερχομό ενός παιδιού προφανώς δυσκολεύεσαι να ακολουθήσεις συστηματικά γεύματα και γι’ αυτό το λόγο δε μπορείς να χάσεις τα κιλά σου. Οργάνωσε λοιπόν την ημέρα σου ως εξής:

Ενημερώσου Πρώτος για Όλα τα νέα Προϊόντα και Προσφορές της FrezyDerm. Εγγράψου Τώρα!
Γιατί κάθε μέλος της οικογένειας έχει ανάγκη τη φροντίδα & περιποίηση που του αξίζει!

  • Πρώτα από όλα να ακολουθείς μικρά και συχνά γεύματα, τουλάχιστον τρία την ημέρα. Μην παραλείπεις γεύματα, και ειδικά το πρωινό, που είναι ένα βασικό γεύμα για να ξεκινήσει καλά η μέρα σου.
  • Επιπλέον, κάθε γεύμα να κρατάει τουλάχιστον 20 λεπτά, έτσι ώστε να προλαβαίνει να επέρχεται το αίσθημα του κορεσμού και να αποφεύγεις με αυτόν τον τρόπο τα τσιμπολογήματα.
  • Να τρως από όλες τις ομάδες τροφών (κρέατα, φρούτα, λαχανικά, γαλακτοκομικά, αμυλούχα) σε σωστή ποσότητα και συχνότητα,, έτσι ώστε να εφοδιάζεις τον οργανισμό σου με όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεσαι.
  • Μην τρως αργά το βράδυ και κυρίως πριν το βραδινό ύπνο.
  • Μείωσε τις τροφές που είναι πλούσιες σε λίπος.
  • Μείωσε την κατανάλωση των πλήρη σε λίπος γαλακτοκομικών και τυροκομικών προϊόντων και προτίμησε όσα είναι αποβουτυρωμένα και χαμηλά σε λιπαρά.
  • Επιπλέον, μείωσε τη ζάχαρη μιας και δίνει πολλές άχρηστες θερμίδες.
  • Επιπρόσθετα η κατανάλωση τροφίμων πλούσια σε φυτικές ίνες βοηθούν στη σωστή λειτουργία του εντέρου και δίνουν το αίσθημα πληρότητας στο στομάχι, μειώνοντας έτσι την όρεξη. Έτσι, προτίμησε το ψωμί, μακαρόνια και ρύζι ολικής άλεσης, να καταναλώνεις 1-2 φορές την εβδομάδα όσπρια (φασόλια, φακές, ρεβίθια), μαγειρεμένα με λίγο λάδι και κατανάλωσε περισσότερα φρούτα και λαχανικά.

Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος
Αθηνά Ρούντου

Πηγή:tlife.gr

Share.

Αφήστε το σχόλιο σας

loading...

Τα σχόλια έχουν απενεργοποιηθεί.