Τσικνοπέμπτη – Η επόμενη μέρα: Τι να κάνεις και τι να φας για να απαλλαχθείς από το φούσκωμα και τις τοξίνες

Τσικνοπέμπτη – Η επόμενη μέρα: Τι να κάνεις και τι να φας για να απαλλαχθείς από το φούσκωμα και τις τοξίνες

Τσικνοπέμπτη – Η επόμενη μέρα: Τι να κάνεις και τι να φας για να απαλλαχθείς από το φούσκωμα και τις τοξίνες

Πάντα κάτι θα συμβαίνει που θα μας βγάζει εκτός προγράμματος και θα μας ωθεί να χαλάσουμε τη διατροφή μας (ντάξει, δεν θέλουμε και πίεση για να πέσουμε στις ατασθαλίες). Πρώτα είχαμε τα Χριστούγεννα και τις γιορτές που ακόμα δεν έχουμε καταφέρει να χάσουμε τα κιλά που φορτώθηκαν πάνω μας, και τώρα έχουμε την Τσικνοπέμπτη. Οκ, είναι μόνο ένα βράδυ. Ένα βράδυ όμως αρκεί αγαπητή μου φίλη, για να γεμίσουμε το σώμα μας με λίπος και τοξίνες. Είναι γνωστό ότι το κρέας έχει την τιμητική του εκείνη την ημέρα, όπως και το αλκοόλ που συνοδεύει το γλέντι. Από την άλλη, το γλυκό στο τέλος ολοκληρώνει τη βραδιά, κάνοντας ακόμα μεγαλύτερο κακό στη διατροφή μας.

Οκ, όλα αυτά τα ξέρουμε και δύσκολα θα τα αποφύγουμε! Για αυτό αποφάσισα να μην σου δώσω συμβουλές για το τι θα κάνεις και τι θα φας το βράδυ εκείνο, αλλά συμβουλές για το τι θα κάνεις και τι θα φας την επόμενη μέρα, ώστε να αποβάλεις το φούσκωμα, τις τοξίνες και να νιώσεις καλύτερα με το σώμα σου. Σε αυτό το σημείο, λοιπόν, θα δώσουμε το λόγο στην Κλινική Διαιτολόγο – Διατροφολόγο Γεωργία Καπώλη

Η ΠΗΓΗ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ

  • Η υπερ-πρόσληψη θερμίδων, λόγω της οικογενειακής συνεστίασης που πάντα συνοδεύεται από γενναίες δόσεις φαγητού.
  • Η αυξημένη κατανάλωση κρέατος, το οποίο αποτελεί πηγή κορεσμένου λίπους.
  • Η υπερκατανάλωση αλκοολούχων ποτών, η οποία μπορεί να υπερβεί κατά πολύ τις ημερήσιες ακόμα και εβδομαδιαίες συστάσεις.
  • Η κατανάλωση γλυκών.

ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

Η επόμενη μέρα δεν είναι τόσο ευχάριστη. Τις περισσότερες φορές προκαλούνται ναυτίες, φουσκώματα, ανακατεμένο στομάχι, δυσάρεστη γεύση στο στόμα, πονοκέφαλος. Επίσης, λόγω υψηλής κατανάλωσης φαγητού, έχουν παρατηρηθεί σε άτομα κρίσεις χολοκυστίτιδας, από αυξημένη κατανάλωση λιπιδίων, περιστατικά μέθης και ατυχήματα εξαιτίας κατανάλωσης αλκοόλ.

4 ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΒΑΛΕΙΣ ΤΟ ΦΟΥΣΚΩΜΑ

-Ενυδατώσου
Η σωστή ενυδάτωση είναι μια από τις βασικότερες συμβουλές που πρέπει να ακολουθήσεις για να αποκτήσεις ξανά την επίπεδη κοιλιά σου, καθώς μεταβολισμός λειτουργεί καλύτερα όταν οργανισμός είναι καλά ενυδατωμένος. Επιπλέον, το νερό θα βοηθήσει την πέψη και τη λειτουργία των εντέρων, με αποτέλεσμα να ανακουφιστείς από το πρήξιμο.

-Μην τρως βιαστικά
Προσπάθησε να μασάς τουλάχιστον 10 φορές την τροφή σου πριν την κατάποση, καθώς αυτό βοηθάει στην καλύτερη πέψη των τροφίμων οδηγώντας έτσι σε λιγότερο φούσκωμα και αέρια. Επίσης, με αυτόν τον τρόπο θα απολαύσεις καλύτερα το φαγητό σου και θα αντιληφθείς το αίσθημα του κορεσμού που θα σε βοηθήσει να φας λιγότερο.

-Διατήρησε τα μικρά και συχνά γεύματα
Αυτό είναι πολύ σημαντικό καθώς αυξάνει το μεταβολισμό και διατηρεί τις ισορροπίες του σακχάρου στο αίμα. Όσο χαμηλότερο διατηρείται το σάκχαρο του αίματος τόσο χαμηλότερα διατηρείτε και η ινσουλίνη, η οποία σε περίπτωση υπερέκκρισης οδηγεί σε εναπόθεση λίπους γύρω από την κοιλιά.

-Δείξε άρνηση στη ζάχαρη
Ντάξει, μια μέρα ήταν και πέρασε. Έφαγες και με το παραπάνω γλυκά, οπότε τώρα ήρθε η ώρα να πεις όχι στη ζάχαρη. Περιορίζοντας την κατανάλωση ζάχαρης θα διατηρήσεις χαμηλά τα επίπεδα ινσουλίνης και υψηλά τα επίπεδα γλυκαγόνης, μια ορμόνη που θα σε βοηθήσει να αποκτήσεις την επίπεδη κοιλιά που είχες.

ΤΙ ΝΑ ΦΑΣ ΓΙΑ ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗ

-Το πράσινο τσάι είναι ο πρωταγωνιστής
Σύμφωνα με μια έρευνα τα άτομα που καταναλώνουν 3 φορές την ημέρα πράσινο τσάι μπορούν να αυξήσουν κατά 4% τον μεταβολισμό τους, με αποτέλεσμα να καίνε περισσότερες θερμίδες. Πέρα από αυτό, τα αντιοξειδωτικά που περιέχει μπορούν να αναστείλουν την απορρόφηση λίπους. Προτίμησέ το, φυσικά, σκέτο!

-Κατανάλωσε φυτικές ίνες
Και συγκεκριμένα υδατοδιαλυτές φυτικές ίνες που αυξάνουν το αίσθημα του κορεσμού, μειώνουν την όρεξη και βοηθούν στη λειτουργία των εντέρων, με αποτέλεσμα να αποβάλουν το πρήξιμο. Τρόφιμα πλούσια σε υδατοδιαλυτές φυτικές ίνες είναι τα μήλα, τα πορτοκάλια, οι ξηροί καρποί, η βρώμη, το αγγούρι, τα καρότα, οι φακές, το σέλινο και τα φασόλια.

-Πες ναι στο γιαούρτι
Τα προβιοτικά που βρίσκονται στο γιαούρτι βοηθούν την υγεία του πεπτικού συστήματος, μειώνοντας έτσι τα αέρια, το φούσκωμα και τη δυσκοιλιότητα, τα οποία θα συμβάλουν σημαντικά στο στόχο σου.

-Φάε αγγούρι
Τα αγγούρια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, ενώ ταυτόχρονα έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες. Αυτό οδηγεί στη σωστή ενυδάτωση του οργανισμού και στη σωστή διαχείριση του βάρους. Επίσης, αποτελούν σύμμαχο στην επίπεδη κοιλιά καθώς αναστέλλουν τη δράση των προ-φλεγμονωδών ενζύμων, οδηγώντας σε μειωμένη διόγκωση του εντέρου και του φουσκώματος.

-Πρόσθεσε λεμόνι στα φαγητά σου
Το όξινο αυτό φρούτο είναι πλούσιο σε βιταμίνη C, η οποία ενισχύει τη σωστή πέψη, βοηθά στο σωστό μεταβολισμό των τροφίμων και στη σωστή απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών. Η πεψίνη που περιέχει βοηθά στην εξάλειψη του φουσκώματος και στην απομάκρυνση των τοξινών από το σώμα.

-Υιοθέτησε την κανέλα
Η κανέλα βοηθά στην πρόληψη του φουσκώματος και είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά. Επίσης, σύμφωνα με μια μελέτη που έγινε στις Η.Π.Α. διαπιστώθηκε πως η κανέλα μπορεί να μειώσει τη γλυκόζη του αίματος, κάτι που βοηθά στην μείωση εμφάνισης σακχαρώδη διαβήτη. Το γεγονός ότι μειώνει την γλυκόζη του αίματος σημαίνει πως και η ινσουλίνη παραμένει χαμηλή, κάτι που εμποδίζει την εναπόθεση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς.

-Μην φοβηθείς τις μπανάνες
Το ότι οι μπανάνες παχαίνουν είναι μύθος και αντιθέτως αποτελούν σύμμαχο της επίπεδης κοιλιάς. Πέρα του ότι είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες, οι οποίες όπως αναφέρθηκε βοηθούν στην απώλεια βάρους γύρω από την περιοχή της κοιλιάς είναι και πλούσιες σε κάλιο το οποίο αντιμετωπίζει την κατακράτηση υγρών και έτσι μειώνεται και το πρήξιμο στην περιοχή της κοιλιάς.

Πηγή:  tlife.gr

Share.

Αφήστε το σχόλιο σας

loading...

Τα σχόλια έχουν απενεργοποιηθεί.