20 προτάσεις ευεξίας για ένα υγιές σώμα και μυαλό

20 προτάσεις ευεξίας για ένα υγιές σώμα και μυαλό

20 προτάσεις ευεξίας για ένα υγιές σώμα και μυαλό

Με τους γρήγορους ρυθμούς που ζούμε τόσο το σώμα όσο και το μυαλό μας, πραγματικά εξαντλούνται. Το να έχεις λίγο προσωπικό χρόνο να χαλαρώνεις ή φίλους που μπορείς να μοιραστείς την πιεστική μέρα σου είναι κάτι εξαιρετικό. Όπως επίσης και να προσφέρεσαι να ακούσεις κάποια φίλη ή στη δουλειά να εξυπηρετήσεις κάποιον συνάδελφο. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να εξαντλείς το ίδιο σου τον εαυτό.

Θα πρέπει να φροντίζεις για την υγεία του σώματος σου και του μυαλού σου. Πως θα το κάνεις αυτό; Για αρχή θα πρέπει να αγαπήσεις τον εαυτό σου και να του φέρεσαι με τον αντίστοιχο σεβασμό. Το ediva.gr είναι εδώ για να σου παρέχει τις απαραίτητες συμβουλές, έτσι ώστε να μην πέσεις κάτω από την εξάντληση. Παρακάτω θα βρεις μερικούς από τους τρόπους που θα μπορέσεις να αυτό-βοηθηθείς όσον αφορά την ευεξία του κορμιού και του μυαλού σου.

Προτάξεις για ευεξία του νου και του σώματος

10 προτάσεις ευεξίας του σώματος


Ξεκινώ από το κορμί μιας και είναι το πρώτο που θα παραπονεθεί αν το ζορίσουμε υπερβολικά. Θα πονέσει η πλάτη, το κεφάλι, η μέση και η λίστα δεν τελειώνει. Πάμε να δούμε τι μπορείς να κάνεις για να αποβάλλεις το στρες από πάνω σου:
1. Πάρε μερικές βαθιές ανάσες. Δώσε στον οργανισμό σου λίγο οξυγόνο. Εισέπνευσε από την κοιλιά και εξέπνευσε από το στομάχι και το στέρνο
2. Πήγαινε για ένα περίπατο. Θα σε αναζωογονήσει και θα γεμίσει τις μπαταρίες σου. Αν έχει κρύο έξω ακόμα καλύτερα, μιας και ο κρύος αέρας βοηθάει στο να καθαρίζει παράλληλα και το μυαλό.
3. Κάνε jogging για λίγα λεπτά. Κάπως πρέπει να εκτονώσεις αυτή την πίεση και τι καλύτερο από το να πας για τρέξιμο.
4. Κοιμήσου. Να θυμάσαι ότι πάντα ένας καλός ύπνος είναι απαραίτητος- και κυρίως ο βραδινός. Παρόλα αυτά αν δεις ότι αρχίζουν και πέφτουν οι αντοχές σου, πέσε για ένα σύντομο ύπνο. 10-20 λεπτά όχι παραπάνω. Είναι τα γνωστά power-naps.
5. Γέλα. Το γέλιο κάνει καλό και το λένε όλοι οι γιατροί. Δες μια κωμωδία, απόλαυσε μια όμορφη συνομιλία με ένα φίλο ή το σύντροφο σου. Αφήστε για λίγο τα προβλήματα και χαλαρώστε.
6. Κοίτα κάτι που σε χαλαρώνει. Αντικείμενα που έχουν χρώμα μπλε ή πράσινα τείνουν να χαλαρώνουν και να ηρεμούν τα μάτια και κατ’ επέκταση τον εγκέφαλο. Αν είσαι κάπου που έχει κήπο ατένισε για λίγα λεπτά το πράσινο του κήπου. Αν όχι τότε μπορείς να χαζέψεις για λίγο τα σύννεφα.
7. Ξύπνα από τις 6. Εντάξει αν σου φαίνεται πολύ υπερβολικό γιατί δουλεύεις μέχρι αργά, ξύπνα στις 7. Η πρωινή δροσιά θα δώσει στο σώμα σου την απαραίτητη ενέργεια για να ξεκινήσει τη μέρα του δυναμικά.
8. Προσάρμοσε τη διατροφή σου. Το ξέρεις και το ξέρω ότι η διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο. Όσο πιο βαριά η διατροφή, τόσο πιο βαρύ το σώμα. Δοκίμασε πιο ελαφριά φαγητά και φυσικά μην ξεχνάς να ενυδατώνεσαι! Το νερό αποτοξινώνει τον οργανισμό.
9. Πήγαινε για μασάζ. Το σώμα σου ακόμα και σε μια χαλαρή ημέρα στρεσάρεται και μπορεί να μην το καταλαβαίνεις. Λίγο η λάθος στάση του σώματος, λίγο κάποιο πιάσιμο και μετά νιώθεις λες και έσκαβες. Ένα μασάζ με αιθέρια έλαια είναι ό,τι πρέπει για να σε ευγνωμονεί το σώμα σου. Αν ο σύντροφος σου ξέρει πως να σου κάνει μασάζ σωστά ακόμα καλύτερα.
10. Στάσου για 1 λεπτό. Μέσα στην ημέρα μας κινούμαστε σαν σβούρες. Πάντα υπάρχει κάτι που πρέπει να κάνουμε. Στοπ! Στάσου για ένα λεπτό, πάρε μια βαθιά ανάσα και ηρέμησε. Άφησε το σώμα σου να συμβαδίσει με το τρέξιμο που κάνει το μυαλό σου.


10 προτάσεις ευεξίας για το νου


Και εφόσον βοήθησες το σώμα σου να αποβάλλει το περιττό άγχος, σειρά έχει το μυαλό. Το μυαλό που πραγματικά λειτουργεί όλη μέρα και όλη νύχτα. Για να μην παθαίνεις «μίνι εγκεφαλικά»- όπως τα λέω εγώ- και να νιώθεις ότι το μυαλό σου έχει γίνει πουρές, δες παρακάτω μικροπράγματα που μπορείς να αλλάξεις στην καθημερινότητα σου.
1. Άλλαξε διαδρομή για τη δουλειά. Μπορεί να είσαι ψυχαναγκαστική και να θέλεις να ακολουθείς συγκεκριμένο δρόμο. Το μυαλό όμως κουράζεται με τις ίδιες εικόνες και παραστάσεις. Μια διαφορετική διαδρομή θα είναι μια ευχάριστη αλλαγή. Παρατήρησε το.
2. Περιπλανήσου. Κουράστηκες και δε μπορείς με τίποτα στο σπίτι να λειτουργήσεις; Βγες έξω, κάνε μια βόλτα, κοίτα χωρίς πραγματικά να κοιτάς. Περιπλανήσου. Χάσου μέσα στον κόσμο και άδειασε το μυαλό σου. Όταν γυρίσεις θα δεις ότι η δουλειά που είχες να κάνεις, θα βγει πολύ πιο εύκολα.
3. Για μια ώρα «χάσου» από τον κόσμο. Είπαμε ότι χρειάζεσαι χρόνο για τον εαυτό σου και το εννοούμε. Για μονάχα μια ώρα κλείσε κινητά, σταθερά, ίντερνετ, τα πάντα. Να είσαι μόνο εσύ και ο εαυτός σου. Χόρεψε, ξάπλωσε, κάνε ό,τι σε χαλαρώνει.
4. Κάνε κάτι απρόσμενο. Όπως λένε και οι Άγγλοι «βγες από το χώρο ασφαλείας» σου και κάνε κάτι διαφορετικό. Τόλμα κάτι.
5. Κράτα ημερολόγιο. Ξέρω ότι το θεωρείς ξεπερασμένο, αλλά καταγράφοντας τις σκέψεις σου, τη μέρα σου, το μυαλό «ξεφορτώνει» και ηρεμεί. Μπορείς να μην έχεις κλασσικό ημερολόγιο τετράδιο. Ένα έγγραφο στο word μπορεί να κάνει το ίδιο.
6. Βγες με τον εαυτό σου ραντεβού. Είναι λογικό και φυσιολογικό κάποιες φορές να μη θέλεις να βγεις με κανέναν. Απλά να πας κάπου μόνη και να κάνεις κάτι μόνο για σένα. Ένα σινεμά, μια βόλτα, ένα μουσείο, ένα ποτό. Χωρίς φίλους, χωρίς συντρόφους.
7. Δείπνισε μόνη σου. Στο ίδιο μοτίβο με το παραπάνω. Πάνε κάπου που σου αρέσει το περιβάλλον, έστω και στο μπαλκόνι και φάε αυτό που πραγματικά θέλεις χωρίς να νιώθεις τύψεις. Ξέχνα θερμίδες και κιλά. Το θέμα είναι να το ευχαριστηθείς με όλο σου το είναι.
8. Αγόρασε κάτι καινούριο. Όχι απαραίτητα για τον εαυτό σου. Μπορεί να είναι για το σπίτι. Αγόρασε εκείνη την πιατέλα που ήθελες καιρό να πάρεις.
9. Χάζευε τα σύννεφα και τον ουρανό. Πραγματικά αυτό μπορεί να σε ηρεμήσει και να σε χαλαρώσει πάρα πολύ. Χάζεψε τα σύννεφα και άσε το μυαλό σου να ονειρευτεί και να τα ταξιδέψει.
10. Κάνε ξεσκαρτάρισμα. Βρες και ξεχώρισε όλα τα πράγματα που πλέον δεν χρησιμοποιείς. Από ρούχα μέχρι έπιπλα. Αν δε θες να τα πετάξεις μπορείς να τα ανακυκλώσεις ή αν είναι σε καλή κατάσταση να τα δωρίσεις σε ενορίες που θα τα δώσουν σε όσους έχουν ανάγκη. Σκέψου το σαν ξεσκαρτάρισμα της ψυχής σου παράλληλα, μιας και θα πετάξεις όλα όσα δεν σου κάνουν και δε θέλεις να έχεις τις αναμνήσεις τους.
Πηγή: ediva.gr

Το διαβάσαμε στο mother.gr

Διαβάστε ακόμη:

Προσοχή στα αντικαταθλιπτικά στην εγκυμοσύνη: Μπορεί να «γεννήσουν» αυτιστικά παιδιά

Βαρότραυμα – Πόνος στο αυτί κατά την απογείωση και την προσγείωση – Πώς μπορείτε να προφυλάξετε το παιδί;

Προσοχή! Πάντα να βγάζετε τα παπούτσια σας όταν μπαίνετε στο σπίτι!

Share.

Αφήστε το σχόλιο σας

loading...

Τα σχόλια έχουν απενεργοποιηθεί.