Mπάρες δημητριακών. Για να αποφύγετε τα ανθυγιεινά σνακ από το κυλικείο.

Mπάρες δημητριακών. Για να αποφύγετε τα ανθυγιεινά σνακ από το κυλικείο.

Mπάρες δημητριακών. Για να αποφύγετε τα ανθυγιεινά σνακ από το κυλικείο.

Η Ε. μητέρα δυο υπέροχων κοριτσιών αλλά και φίλη του all4mama.gr, θέλησε να μοιραστεί μαζί μας την αγωνία της σχετικά με το κολατσιό του παιδιού στο σχολείο! Έτσι μας έστειλε το παρακάτω μήνυμα όπου εκφράζει την αγωνία της αλλά παράλληλα μας δίνει τη πρόταση της για σνακ που η ίδια δίνει στο παιδί της κατά τη διάρκεια του σχολείου!

«Με απασχόλησε πολύ το τι θα μπορούσα να δίνω κάθε μέρα στο σχολείο στο παιδί μου για να αποφεύγει τα ανθυγιεινά σνακ από το κυλικείο.

Πόσες φορές να βάλεις τόστ, πόσα τυροπιτάκια να φάει, πόσα φρούτα.
Σκέφτηκα λοιπόν να του φτιάξω μπάρες δημητριακών.

Είναι υγιεινές, μπορούν να γίνουν με χίλιες παραλλαγές και τα παιδιά τις αγαπούν.

Θα χρειαστούμε τα εξής :

ΥΛΙΚΑ

3 φλ. τσαγιού δημητριακά(νιφάδες δημητριακών, νιφάδες καλαμποκιού)
60 γρ βούτυρο(αποφεύγουμε τη μαργαρίνη)
1/4 φλ. τσαγιού μέλι
1/3 φλ. τσαγιού καστανή ζάχαρη
1/2 φλ. τσαγιού φράουλες αποξηραμένες χωρίς ζάχαρη/ τσιπς μπανάνας
σταγόνες λευκής σοκολάτας/ σοκολάτα γάλακτος

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Λιώνουμε το βούτυρο και προσθέτουμε τη ζάχαρη και το μέλι. Αφού κρυώσει το μείγμα προσθέτουμε τα δημητριακά. Τέλος, βάζουμε ψιλοκομμένες τις φράουλες ή τα τσιπς μπανάνας και τις σταγόνες λευκής σοκολάτας ή σοκολάτας γάλακτος.Σε μια τετράγωνη φόρμα, έχουμε στρώσει λαδόκολλα και ρίχνουμε το μείγμα μας, το οποίο αφήνουμε στο ψυγείο για τουλάχιστον 6 ώρες πριν το κόψουμε σε μερίδες.»

Πηγή:all4mama.gr

Share.

Αφήστε το σχόλιο σας

loading...

Τα σχόλια έχουν απενεργοποιηθεί.