Candy Bar Μπουφές: Πώς να τον Οργανώσετε Μόνες σας για τη Βάπτιση του Μωρού σας

To candy bar είναι μία από τις πιο διαδεδομένες τάσεις σε όλο τον κόσμο! Ένας πολύχρωμος candy bar μπουφές, στήνεται στη βάπτιση ενός μωρού για να κεραστούν οι καλεσμένοι και να απολαύσουν γλυκές λιχουδιές όλων των ειδών.

Οι μπουφέδες με τα χρωματιστά ζαχαρωτά, τα αφράτα marshmallows, τα λαχταριστά σοκολατάκια και τα vintage cupcakes με ζαχαρόπαστα, είναι τόσο ονειρικά που μοιάζουν λες και έχουν βγει μέσα από παραμύθι. Δικαίως λοιπόν αυτή η μόδα είναι στα τοπ trends του γάμου/βάπτισης εδώ και αρκετό καιρό.

Το θέμα του σημερινού άρθρου που θα σας φανεί πολύ χρήσιμο, είναι πως να φτιάξετε μόνες σας βήμα βήμα ένα candy bar μπουφέ. Οργανώστε το σωστά, αρκεί να ακολουθήσετε 5 απλά βήματα ώστε να δημιουργήσετε ένα παραμυθένιο candy bar μπουφέ για τη βάπτιση του μωρού σας.

Βήμα 1: Αποφασίστε το θέμα και το χρώμα

Αρχικά θα πρέπει να έχετε αποφασίσει το θέμα της βάπτισης ώστε να καταλήξετε και στα χρώματα. Τα χρώματα που θα συνθέτουν τον μπουφέ θα πρέπει να είναι αρμονικά και όχι πάρα πολλά. Ξεκινήστε με δύο ή τρία κύρια, στα οποίο και θα βασιστεί και όλη η διακόσμηση, που θα συμπεριλαμβάνει, τα υφάσματα του τραπεζιού, τα διακοσμητικά αντικείμενα, τα γλυκά, λουλούδια κλπ.

Θα σας πρότεινα ένα από αυτά να είναι λευκό ή εκρού, ανοιχτό σιέλ για αγοράκι και απαλό ροζ για κορίτσι ή αν θέλετε κάτι πιο ουδέτερο ίσως φυστικί, σομόν, παστέλ κίτρινο, το χρώμα της μέντας κλπ.

Βήμα 2: Διαλέξτε τα γλυκά

Χωρίστε τα γλυκά σε 3 κατηγορίες

Βήμα 3: Στήσιμο τραπεζιού

Υπολογίστε τα άτομα ώστε να διαλέξετε το κατάλληλο μέγεθός τραπεζιού. Χρησιμοποιήστε όμορφα γυάλινα δοχεία για να βάλετε τα χύμα γλυκά κεράσματος, ώστε να διακρίνονται εύκολα τα είδη από τους καλεσμένους και να μην δημιουργηθεί συνωστισμός.

Ενδεικτικά, αν έχετε 50 άτομα θα χρειαστείτε περίπου 6 γυάλες και 8 μέχρι και 100. Τα δοχεία θα πρέπει να έχουν αρκετά μεγάλο άνοιγμα για να χωρέσει μια σέσουλα. Βεβαιωθείτε ότι θα χωρέσουν στο τραπέζι όλα τα γλυκά.  Εάν δεν έχετε αρκετό χώρο, μην στριμώξετε διπλά κεράσματα του ίδιου είδους, αποθηκεύστε κάτω από το τραπέζι και μόλις αδειάσει το δοχείο ξαναγεμίστε (αποθηκεύστε επίσης και εμφιαλωμένα νερά κάτω από το μπουφέ).

Χωρίστε το σε 3 ζώνες

Χωρίστε το τραπέζι σας σε 3 οριζόντιες ζώνες δεξιά + αριστερά και χρησιμοποιήστε το κατάλληλο ύψος των δοχείων σε κάθε ζώνη.

Πίσω Ζώνη: Χρησιμοποιήστε ψηλότερα δοχεία ή αν όλα έχουν το ίδιο ύψος, βάλτε κουτιά ή πλεξιγκλάς για να τα ανυψώσετε. Βεβαιωθείτε ότι τα δοχεία δεν είναι πάρα πολύ ψηλά, έτσι ώστε οι επισκέπτες σας να μπορούν να φτάσουν ώστε να αποφύγετε τον κίνδυνο κάτι να σπάσει. Θα σας πρότεινα να βάλετε πίσω γυάλινα βάζα με marshmallows ή μαλλί της γριάς.

Μην χρησιμοποιήσετε χύμα κέρασμα σε αυτήν τη ζώνη, επειδή θα είναι πού δύσκολο το σερβίρισμα!

Μεσαία Ζώνη: Η μεσαία περιοχή του τραπεζιού είναι και αυτή που θα βάλετε τα περισσότερα κεράσματα. Τοποθετήστε στη δεξιά πλευρά 3 δοχεία και στη αριστερή άλλα 3 ή 4 και 4 ανάλογα τον αριθμό των καλεσμένων, για να υπάρχει ισορροπία στη διακόσμηση. Σε αυτά τα βάζα βάλτε όλα τα χύμα γλυκίσματα, καραμέλες, m & m, σοκολατάκια, κουφέτα κλπ.

Μπροστά Ζώνη: Το μπροστινό μέρος του τραπεζιού είναι για να τοποθετήσουμε τα μικρότερα δοχεία, τους δίσκους και φυσικά τα αναψυκτικά. Χωρίστε τα αναψυκτικά των ενηλίκων στα δεξιά και των παιδιών που αριστερά.

Κέντρο: Το κέντρο θα είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που οι άνθρωποι θα δουν στο τραπέζι σας, και γιαυτό θα πρέπει να είναι εντυπωσιακό. Εκεί θα βάλετε το ατομικό κέρασμα που έχετε διαλέξει για κάθε έναν καλεσμένο σας και θα πρέπει να είναι σε μία εντυπωσιακή βάση. Ένας πύργος με cupcakes στη μέση του τραπεζιού είναι μία από τις καλύτερες επιλογές.

Βήμα 4: Στήστε το σκηνικό

Όταν έρθουν οι καλεσμένοι σας θα πρέπει να μείνουν άφωνοι με το σκηνικό. Ανάλογα με το θέμα της βάπτισης χρησιμοποιήστε ένα μεγάλο διακοσμητικό που θα κρεμάσετε στον τοίχο (αν υπάρχει) που θα είναι σχετικό με το θέμα της βάπτισης. Επίσης μπορεί να είναι και μία μεγάλη κορνίζα και στο κέντρο να έχει το αρχικό του ονόματος του μωρού.

Βήμα 5: Μικρέ πινελιές

Τέλος βάλτε τη φαντασία σας και στολίστε το τραπέζι με διακοσμητικά, λουλούδια, κεριά, φαναράκια και ότι άλλο σας αρέσει και είναι ταιριαστό με το θέμα σας.