Οι περισσότεροι που ασχολούνται με τη διατροφή τους συχνά ξεκινούν για να χάσουν κιλά. Η διατροφή όμως είναι η μεγαλύτερη πηγή ενέργειας για τον οργανισμό μας και σε μεγάλο ποσοστό καθορίζει την υγεία μας στο σύνολο. Ό,τι μπαίνει στον οργανισμό μας μέσω της τροφής είναι και οι ουσίες που είτε θα τον ενδυναμώσουν, είτε θα τον καταστρέψουν.

Σε αυτές τις σελίδες μαζεύουμε όλες τις πληροφορίες σχετικά με τη διατροφή, τις συνήθειές μας και τα προγράμματα που χρειαζόμαστε ανάλογα με το στάδιο ζωής στο οποίο βρισκόμαστε.

Διατροφικές συνήθειες

Αλάτι: Οι επιπτώσεις του στην υγεία των παιδιών

Τα παιδιά καταναλώνουν πλέον σε καθημερινή βάση περισσότερο αλάτι απ’ όσο ενδείκνυται για την υγεία τους. Οι ερευνητές από τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων...

Ο δεκάλογος της υγιεινής διατροφής για τη νέα μαμά

Γράφει η Σπυριδούλα Νικομάνη, Διαιτολόγος - Διατροφολόγος Και τα νέα είναι ευχάριστα, Έγινες μαμά, η αγκαλιά σου γέμισε με ένα μωράκι! Όμως μαζί του αυτό...

Πρόγραμμα διατροφής

Σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις, διατροφή χωρίς πρόγραμμα δεν θα φέρει το αποτέλεσμα που ζητάμε. Δείτε πώς θα πρέπει να ορίσουμε το διατροφικό μας πρόγραμμα για να εντάξουμε ανάλογες συνταγές σε αυτό.

Προγράμματα διατροφής

Στοιχεία για τα γεύματα

Διατροφή και υγεία

Διατροφή και Celebrities

Τυχαίες συνταγές