Έρχονται πάλι στην μόδα τα παπούτσια των γονιών

Οι σημερινοί 30ρηδες και 18ρηδες έχουν κάτι κοινό. Έχουν καταφέρει να κάνουν μόδα παπούτσια που θεωρούνταν ξεπερασμένα και εκτός μόδα.

Σύμφωνα με έρευνα των Goldman Sachs και Teen Vogue, το δυναμικό κοινό της μόδας δηλαδή γυναίκες στην ηλικιακή ομάδα 13-29 φορούν και πάλι μάρκες όπως οι Birkenstock, Sorel και Nike, που είχαν “ξεχαστεί” από τις μικρές ηλικίες, αφού θεωρούνταν παρωχημένα.

Ιδιαίτερη έκπληξη προκαλεί η αγάπη των νέων για την Nike αλλά και οι άλλες δύο προαναφερθέντες μάρκες τα πάνε πολύ καλά σε πωλήσεις.

Τελικά, για τους νέος του σήμερα τα ‘uncool’ παπούτσια παραείναι cool στα μάτια των νέων ανθρώπων.

Το μυστικό για τους νέους είναι ότι επιλέγοντας τις συγκεκριμένες μάρκες, δείχνουν διαφορετικοί χωρίς να φαίνεται ότι προσπαθούν ιδιαίτερα να το κάνουν, αναφέρει στον Business Insider ο Jason Dorsey του Center for Generational Kinetics.

Και τα Birkenstocks φαίνεται πως είναι ότι ακριβώς ψάχνουν στο παπούτσι οι νέοι, όταν αποφασίζουν να ψωνίσουν.

“Θέλουν κάτι μεταξύ του πρακτικού και του μοναδικού”, σημειώνει ο Dorsey και τα Birkenstocks σίγουρα ανήκουν στην συγκεκριμένη κατηγορία.

Οι νέοι ψάχνουν εταιρείες χρήσιμες και διαχρονικές, ανφέρει ο Jeff Fromm, πρόεδρος της FutureCast και συγγραφέας του Marketing to Millennials.

Οι μπότες LL Bean είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα, όπου εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι έχουν κάνει κράτηση σε νέα μοντέλα μόλις επανακυκλοφορήσουν αφού εξαντλήθηκαν τα αποθέματα.

Οι συγκεκριμένες μπότες θεωρούνται “cool επειδή είναι χρήσιμες”

Τα γυναικεία Birkenstock κοστίζουν από 99,95 έως 160 δολάρια, ενώ τα Nike δεν θεωρούνται φθηνά αλλά πουλούν σαν τρελά.

Οι μπότες Sorel είναι παράδειγμα καλών παπουτσιών σε χαμηλή τιμή και θα κρατήσουν, πολλούς χειμώνες, έτσι και σε αυτή την περίπτωση το “χρήσιμο είναι cool”.

newmoney.gr