Γιατί τα παιδιά πρέπει να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τα δάχτυλα τους για να κάνουν μαθηματικά;

Γιατί τα παιδιά πρέπει να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τα δάχτυλα τους για να κάνουν μαθηματικά;

Σχεδόν όλα τα παιδιά μαθαίνουν πώς να μετρούν με τα δάχτυλά τους. Αλλά καθώς τα παιδιά μεγαλώνουν και τα μαθηματικά προβλήματα γίνονται πιο περίπλοκα, το μέτρημα με τα δάχτυλα αποθαρρύνεται ή θεωρείται λιγότερο έξυπνος τρόπος για να σκέφτονται. Ωστόσο, οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς και οι μαθητές που συνοφρυώνουν στα παιδιά που χρησιμοποιούν τα δάχτυλά τους μπορεί να “κόβουν” μία μεγαλύτερη ευκαιρία: την ενίσχυση των δικτύων του εγκεφάλου.

[babyPostAd]Τα νευρολογικά οφέλη του να μετράμε με τα δάκτυλα

Η Jo Boaler, καθηγητής του Στάνφορτ, γράφει στο The Atlantic για τα νευρολογικά οφέλη του να μετράμε με τα δάχτυλα και πώς αυτό μπορεί να συμβάλλει στην προηγμένη σκέψη των ανώτερων μαθηματικών. Το να διακόπτετε τους μαθητές από το να χρησιμοποιούν τα δάχτυλά τους όταν μετρούν, σύμφωνα με τις νέες έρευνες για τον εγκέφαλο, είναι σα να σταματάτε τη μαθηματική τους ανάπτυξη. Τα δάχτυλα είναι ίσως ένα από τα πιο χρήσιμα οπτικά μας βοηθήματα και η περιοχή του εγκεφάλου μας που περιλαμβάνει τα δάχτυλα χρησιμοποιείται και μετά την ενηλικίωση. Η ανάγκη και η σημασία της αντίληψης των δαχτύλων μπορεί ακόμα να είναι ο λόγος που οι πιανίστες και άλλοι μουσικοί, συχνά εμφανίζουν μεγαλύτερη μαθηματική ικανότητα από ανθρώπους που δε μαθαίνουν ένα μουσικό όργανο.

Ξεπερνώντας το άγχος των μαθηματικών

Η Boaler έχει αναπτύξει μία έρευνα και ένα πρόγραμμα σπουδών για να υποστηρίξει έναν πιο ελκυστικό τρόπο για να διδάσκει μαθηματικά εφαρμόζοντας την οπτική σκέψη, το μέτρημα και τη νοοτροπία της ανάπτυξης. Το πρόγραμμά της, YouCubed, στο Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ, βοηθά τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς να περάσουν το οδόφραγμα της εκμάθησης των μαθηματικών. Το άγχος των μαθηματικών είναι ένα καλά τεκμηριωμένο εμπόδιο για την εκμάθησή τους. Εφιστώντας την προσοχή σε αυτές τις ανισότητες και επανεξετάζοντας πώς διδάσκονται τα μαθηματικά, η Boiler δημιουργεί μία ευρύτερη διαδρομή για τους μαθητές, και τους ενήλικες, να αναπτύξουν μια αγάπη για τα μαθηματικά.

Είναι έκπληξη ότι οι μαθητές συχνά θεωρούν τα μαθηματικά απρόσιτα και πληκτικά όταν βυθιστούν στον κόσμο της αφαίρεσης και των αριθμών. Στους μαθητές ζητείται να απομνημονεύουν μαθηματικά γεγονότα, να φτιάχνουν φύλλα εργασίας με αριθμούς, με λίγες δημιουργικές και οπτικές αναπαραστάσεις μαθηματικών, συχνά λόγω των οδηγιών, των ελαττωματικών οδηγιών εκμάθησης.

Πηγή: ww2.kqed.org

Το διαβάσαμε στο childit.gr

Διαβάστε ακόμη:

Ο μύθος του «είμαι κακός στα μαθηματικά»

Ήδη από το νηπιαγωγείο τα αγόρια υπερτερούν στα Μαθηματικά

Θέλετε να μάθει μαθηματικά το παιδί σας; Μαγειρέψτε!