Breast Neck: Πώς να ανακουφίσεις τον πόνο στον αυχένα σου μετά το θηλασμό

Breast Neck: Πώς να ανακουφίσεις τον πόνο στον αυχένα σου μετά το θηλασμό

Breast Neck: Πώς να ανακουφίσεις τον πόνο στον αυχένα σου μετά το θηλασμό

Έως τώρα γνωρίζαμε πολύ καλά την έννοια teck neck, μία ορολογία του 21ου αιώνα, που προέκυψε ως αποτέλεσμα της συνεχούς χρήσης των “έξυπνων” συσκευών μας. Βλέπεις, στην προσπάθεια να διαβάσουμε την οθόνη του smartphone ή να παρακολουθήσουμε ένα βίντεο στο tablet, κλίνοντας το κεφάλι μας προς τα εμπρός. Κάπως έτσι, με τον καιρό αποκτούμε πολύ κακή στάση του σώματος που οδηγεί σε σημαντικό πόνο του αυχένα.

Συμβουλές υγείας και φροντίδας για βρέφη και παιδιά

Διότι, υπό αυτή την μη φυσιολογική γωνία στήριξης του κεφαλιού, μπορούν να προκύψουν χρόνιοι μυικοί πόνοι! Πλέον, όμως, ήρθε η ώρα να μάθουμε και μία νέα ορολογία, εντελώς διαφορετικής προέλευσης από το teck neck, αλλά με τα ίδια αποτελέσματα! Και το όνομα αυτής: breast neck. Εφόσον είσαι μητέρα και θηλάζεις το μωρό σου, τότε ξέρεις πολύ καλά για τι μιλάω! Είναι αυτός ο έντονος, σχεδόν ανυπόφορος πόνος που αισθάνεσαι στον αυχένα, την πλάτη, τον ώμο και το μπράτσο σου μετά από κάθε θηλασμό! Έτσι δεν είναι; Και αυτό, λοιπόν, όχι μόνο ονομάζεται breast neck, αλλά υπάρχει και τρόπος να το αντιμετωπίσεις!

Πώς θα καταπολεμήσεις το breast neck που προκαλεί ο θηλασμός; Κάνοντας μερικές ανακουφιστικές ασκήσεις stretching μετά από κάθε θηλασμό! Αρχικά, φέρε το δεξί χέρι σου τεντωμένο μπροστά από το στήθος σου και άρχισε να το περιστρέφεις στρέφοντάς το όσο πιο αριστερά αντέχεις. Επανάλαβε την άσκηση και με το αριστερό χέρι σου, περιστρέφοντάς προς την δεξιά πλευρά σου. Έπειτα, φέρε και τα δύο χέρια σου πίσω από την πλάτη σου και τράβηξε με το αριστερό χέρι τον δεξιό αγκώνα και μετά με το δεξί χέρι τον αριστερό αγκώνα. Χαλάρωσε τα χέρια και τους ώμους σου, ενώ στρέφεις ελαφρώς τον κορμό σου μπροστά. Ύστερα επανάλαβε τη διαδικασία μέχρι να ανακουφιστείς.

Ωστόσο, μπορείς να προλάβεις τον έντονο πόνο και να μειώσεις τα επίπονα αποτελέσματα του θηλασμού στο σώμα σου, χρησιμοποιώντας ένα μαξιλάρι θηλασμού. Με αυτό τον τρόπο, θα στηρίζεις το βάρος του μωρού πάνω στο μαξιλάρι, αντί να καταπονείται ο αυχένας σου κάθε φορά που ταΐζεις το μικρό σου.

Πηγή:tlife.gr

Share.

Αφήστε το σχόλιο σας