Τι γίνεται με τα παιδιά που δυσκολεύονται στην ορθογραφία στο σχολείο;

Η ορθογραφία παίζει σημαντικό ρόλο στα ελληνικά σχολεία, αφού σχεδόν καθημερινά τα παιδιά έχουν να μάθουν κάποιες φράσεις ή και λέξεις για ορθογραφία, την οποία γράφουν την άλλη μέρα στην τάξη.

Τι γίνεται όμως με τα παιδιά που δυσκολεύονται στην ορθογραφία; 

Για κάποια παιδιά δεν είναι τόσο απλό να μαθαίνουν και να θυμούνται την ορθογραφία, ειδικά έτσι όπως δίνεται στο σχολείο. Όση προσπάθεια και αν κάνουν, όσες φορές και αν την γράψουν, ακόμα και αν την ξέρουν όταν τη γράφουν στο σπίτι….στο σχολείο κάνουν λάθη!

Έτσι ο δάσκαλος/α παίρνει το τετράδιο, το διορθώνει με κόκκινο στυλό και ο μαθητής λαμβάνει ένα τετράδιο γεμάτο κατακόκκινα σημάδια και κάποια βαθμολογία τύπου Α- ή Β κλπ.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μάθει το παιδί ορθογραφία;  Φυσικά όχι!

Το παιδί παίρνοντας ένα τετράδιο γεμάτο κόκκινα σημάδια και κακή βαθμολογία, απογοητεύται, μισεί αυτομάτως την ορθογραφία, θέλει να κρύβει το τετράδιο, σταματά να προσπαθεί να μάθει, φοβάται την ορθογραφία…!

Τι πρέπει λοιπόν να αλλάξει όσον αφορά την ορθογραφία στο σχολείο:

– Ο δάσκαλος/α να μην χρησιμοποιεί κόκκινο στυλό! Και το μπλε μια χαρά κάνει τη δουλειά του, είναι πιο διακριτικό.

Για περισσότερα διαβάστε εδώ

Σοφία ΤσιντσικλόγλουΕιδική Παιδαγωγός