Υλικά: χαρτιά Α4 (μπορεί να είναι και πολύχρωμα), μαύρος μαρκαδόρος
Παιχνίδι: Γράφετε διάφορες λέξεις στα χαρτιά Α4 με το μαύρο μαρκαδόρο και τις κόβετε. Τις γυρίζετε όλες να φαίνονται και τις απλώνετε σε ένα τραπέζι. Το παιδί περιμένει να ακούσει τη λέξη και να τη “χτυπήσει” με το χέρι του. Όποιος τη χτυπήσει πρώτος τη κερδίζει. Κερδίζει αυτός που θα πάρει τις πιο πολλές.
Λέξεις που μπορούν να χρησιμοποιηθούν:
- Λέξεις που δουλεύονται φωνολογικά και σε επίπεδο ανάγνωσης εκείνη τη δεδομένη περίοδο απο τον ειδικό θεραπευτή πχ. λέξεις με διπλό συμφωνικό σύμπλεγμα (τρένο), λέξεις με δίψηφα σύμφωνα (καμπύλη) κτλ.
- Μικρές άκλιτες λέξεις.
- Ουσιαστικά.
- Ρήματα.
- Επίθετα.
- Επιρρήματα.
- Μετοχές.
Tip1: Καλό είναι αν το παιδί με Δυσλεξία/μαθησιακές δυσκολίες δυσκολεύεται ακόμα αρκετά στην ανάγνωση να μην έχει για αντιπάλους άλλα συνομήλικα παιδιά. Αυτό θα έχει σαν συνέπεια να μην κερδίζει καμία κάρτα και να επιτείνει το αίσθημα ανεπάρκειας του. Κατά τη παρεμβατική διαδικασία μπορεί να παιχτεί με τον ειδικό παιδαγωγό.
Tip2: Μπορεί να παιχτεί σαν ομαδικό παιχνίδι και με παιδιά χωρίς μαθησιακές δυσκολίες.
Ειδική Παιδαγωγός – Κοινωνική Ανθρωπολόγος
ειδικευμένη στην αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών/δυσλεξίας
email: amitrakaki@gmail.com