Ρεβίθια λεμονάτα στην κατσαρόλα

Μια θρεπτική συνταγή με ρεβίθια ιδανικά για την ημέρα με όσπρια στο τραπέζι, για νηστεία ή και χορτοφάγους.

0

Μια συνταγή που προτείνεται από τη Διαιτολόγο-Διατροφολογο Άννα Καρκούλια.

Μια θρεπτική συνταγή για ρεβίθια νόστιμα και ιδιαίτερα ή πώς να αυγοκόψετε το φαγητό σας ενώ νηστεύετε!

Υλικά

  • 1/2 κιλό ρεβίθια
  • 1 πράσο
  • 1 μέτριο κρεμμυδάκι ξερό
  • 1 μικρή σελινόριζα
  • 1 μέτρια πατάτα
  • ταχίνι ολικής άλεσης
  • λεμόνι
  • αλάτι, πιπέρι

Εκτέλεση

Μουλιάζουμε τα ρεβίθια από το προηγούμενο βράδυ σε άφθονο νερό. Αφού τα ξεπλύνουμε τα βράζουμε 10 λεπτά και στη συνέχεια τα σουρώνουμε πετώντας το νερό.

Στην κατσαρόλα (ή χύτρα) τσιγαρίζουμε σε ελαιόλαδο το κρεμμύδι και προσθέτουμε τη σελινόριζα και το πράσο (το λευκό τμήμα) που έχουμε ψιλοκόψει. Αφού μαλακώσουν τα λαχανικά μας προσθέτουμε μια πατάτα ολόκληρη (για να τη βρούμε στο τέλος), τα ρεβίθια και αφού σκεπάσουμε με νερό βράζουμε σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή και του σκεύους που έχουμε χρησιμοποιήσει.

Όταν βράσουν, αφαιρούμε την πατάτα και την πολτοποιούμε στο μίξερ μαζί με λίγο νερό από τα όσπρια, λίγο ταχίνι και λεμόνι μέχρι να πάρει μια κρεμώδη υφή (όχι πολύ πηχτή). Στη συνέχεια μεταφέρουμε το μείγμα που φτιάξαμε πίσω στην κατσαρόλα και ανακατεύουμε καλά ώστε να χυλώσει η σούπα μας.

Καλή όρεξη!