Το έξυπνο παιδί… από το καλό πρωινό φαίνεται!

0

Το έξυπνο παιδί… από το καλό πρωινό φαίνεται!

καλό πρωινό

Ο Ποπάι έτρωγε σπανάκι για γίνει δυνατός, αλλά σίγουρα δεν ήξερε τι πρέπει να κάνει για να γίνει δυνατό το μυαλό του: απλώς, να τρώει κάθε μέρα ένα καλό πρωινό!

Θα έχετε ίσως βαρεθεί να ακούτε πόσο σημαντικό είναι το θρεπτικό πρωινό για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού, όμως οι δυνατότητες που προσφέρει αυτό το γεύμα στην απόδοση των παιδιών στο σχολείο είναι μια νέα πληροφορία που μας δίνει η επιστήμη.

Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη στην Ιατρική Σχολή του Harvard από τον ψυχολόγο Μichael Murpy και την ομάδα του, τα παιδιά που τρώνε πλούσιο πρωινό έχουν υψηλότερο δείκτη ευφυΐας, μεγαλύτερη ικανότητα μάθησης, καλύτερη μνήμη και συμπεριφορά στην τάξη, σε αντίθεση με τα παιδιά που μένουν νηστικά ή τρώνε κάτι πρόχειρο.

Μάλιστα, η ανάλυση του ψυχολόγου Michael Murphy απέδειξε πως τα παιδιά που συστηματικά μένουν το πρωί νηστικά ή καταναλώνουν κάτι πρόχειρο παρουσιάζουν προβλήματα συμπεριφοράς, συμπτώματα αφηρημάδας, υπερκινητικότητας και χαμηλής απόδοσης.

Για τη σωστή λειτουργία του εγκεφάλου το μυστικό είναι η κατανάλωση τροφών που παράγουν γλυκόζη στον οργανισμό και τέτοιου τύπου τροφές είναι αυτές που είναι πλούσιες σε πρωτεΐνες και σύνθετους υδατάνθρακες.

5 σωστοί συνδυασμοί για το πρωινό γεύμα σου!

Ιδέες για πρωινό που μεγαλώνει εξυπνότερα παιδιά:

  1. Γάλα ή γιαούρτι με ολικής άλεσης δημητριακά, χαμηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη, και βατόμουρα.
  2. Ομελέτα: Ανακατέψτε 1 αυγό με λίγο γάλα, τριμμένο τυρί και ζαμπόν ψιλοκομμένο και μαγειρέψτε τη σε ένα αντικολλητικό τηγάνι με 1 κουταλιά της σούπας λάδι.
  3. Γιαούρτι με φρούτα και γκρανόλα. Η γκρανόλα είναι φτιαγμένη με σιτάρι ολικής άλεσης και συμπιεσμένους ξηρούς καρπούς, περιέχει μελάσα, μέλι, νέκταρ αγαύης ή ζάχαρη και είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και αιθέρια έλαια.
  4. Tορτίγια ή ψωμί ολικής άλεσης με μπανάνα κομμένη σε φέτες και φυστικοβούτυρο.
  5. Τορτίγια ολικής άλεσης γεμιστή με αυγά και κίτρινο τυρί με χαμηλά λιπαρά.
  6. Φυστικοβούτυρο πάνω σε πολύσπορο ψωμί και αγγλικά muffin ολικής άλεσης.
  7. Γάλα με κουάκερ, σταφίδες, αμύγδαλα και φύτρο σταριού. Το φύτρο είναι τροφή με πολλά θρεπτικά συστατικά, πρωτεΐνες, βιταμίνες, ω-6 λιπαρά οξέα, λίγες θερμίδες και λιπαρά και πολλά αντιοξειδωτικά.
  8. Ψωμί με σπόρους ηλίανθου και μέλι.

Πηγή: familyinaction.gr

Διαβάστε ακόμη:

Το τέλειο πρωινό : Ξέρεις τι πρέπει να περιέχει;

Σε ζορίζει το πρωινό ξύπνημα με μικρά παιδιά; 5 τρόποι για να τα καταφέρετε!