Στάση εργασίας αύριο στα ταξί από τις 8 π.μ. έως 5 μ.μ.

Στάση εργασίας αύριο στα ταξί από τις 8 π.μ. έως 5 μ.μ.

taxi

Το ΣΑΤΑ κήρυξε προειδοποιητική στάση εργασίας για αύριο Τρίτη – Οι αυτοκινητιστές διαμαρτύρονται «για την υποκλοπή έργου από την Uber»

[babyPostAd]Σε προειδοποιητική στάση εργασίας κατεβαίνουν αύριο τα ταξί στην Αττική, όπως αποφάσισε η διοίκηση του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ), ενώ στις 10 το πρωί θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση έξω από τα γραφεία.

Η στάση εργασίας θα ξεκινήσει στις 8 το πρωί και θα λήξει στις 5 το απόγευμα. «Εδώ και τρία χρόνια δίνουμε ένα μεγάλο και καθημερινό αγώνα για να αποκρούσουμε την παράνομη και αυθαίρετη εισβολή της Uber στις επιβατικές μεταφορές» τονίζουν σε ανακοίνωσή τους. Μετά και την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου ζητούν την άμεση ψήφιση του νομοσχεδίου που θα ρυθμίζει τα ζητήματα αθέμιτου ανταγωνισμού που δέχονται τα ταξί σε όλη την Ευρώπη.

Αναλυτικά, η ανακοίνωση του ΣΑΤΑ αναφέρει: 

Εδώ και τρία χρόνια δίνουμε έναν μεγάλο και καθημερινό αγώνα, για να αποκρούσουμε την παράνομη και αυθαίρετη εισβολή της Uber στις επιβατικές μεταφορές.

Επιλέξαμε και ακολουθήσαμε κάθε νόμιμο τρόπο για να υπερασπιστούμε τη δουλειά μας και το μεταφορικό έργο που μας αναλογεί. Προσφύγαμε στην Ελληνική δικαιοσύνη, καταθέσαμε μηνύσεις και αγωγές. Ζητήσαμε από τις ελεγκτικές αρχές να κατανοήσουν το μέγεθος του προβλήματος και να εντατικοποιήσουν τους ελέγχους για τον εντοπισμό των παράνομων ΙΧ. Προκαλέσαμε την IRU (Παγκόσμιος Οργανισμός Μεταφορών) να αλλάξει την τακτική της και συμμετείχαμε ενεργά στο να πειστούν οι Ευρωπαϊκές Αρχές (Ε.Ε., Ευρωπαϊκό Δικαστήριο) για τον αθέμιτο ανταγωνισμό που δέχεται το ταξί σε όλη την Ευρώπη. Η απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου είναι πλέον ένα εργαλείο για κάθε χώρα, για κάθε κυβέρνηση, για κάθε δημόσια αρχή που επιζητά την δικαιοσύνη στην οικονομία και τη νομιμότητα σε κάθε επιχειρηματική ή εμπορική δραστηριότητα, σε κάθε κομμάτι της αγοράς.

Η ελληνική κυβέρνηση και το Υπουργείο Μεταφορών ήξερε από την αρχή ότι ο κλάδος των ταξί έχει απόλυτο δίκιο όταν φωνάζει, για ωμή υποκλοπή έργου. Πριν από την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου όμως, κάθε προσπάθεια να νομοθετήσουν με δίκαιο τρόπο, έπεφτε πάνω σε τοίχο που ύψωναν οι θεσμοί.

Τόσο ο Υπουργός Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης, όσο και ο υφυπουργός Νίκος Μαυραγάνης πήραν δημόσια θέση υπέρ των αιτημάτων του κλάδου μας. Το νομοσχέδιο που βρίσκετε στη βουλή και σύντομα θα γίνει νόμος του κράτους, είναι η δική μας απάντηση στην παρανομία και στην απάτη, που είχαν στήσει ξένα και εγχώρια συμφέροντα με τις ευλογίες προηγούμενων κυβερνήσεων.

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ

Δεν υπάρχει ταξιτζής, που να μην πνίγεται από οργή και αγανάκτηση. Δεν υπάρχει ταξιτζής που να μην θέλει πίσω το κλεμμένο μεταφορικό έργο. Δεν υπάρχει ταξιτζής που θα μείνει με σταυρωμένα χέρια όταν αισθανθεί ότι του κλέβουν τη ζωή του. Το πιο εύκολο για την διοίκηση του ΣΑΤΑ ήταν να επιλέξει το ρόλο του ήρωα και να σηκώσει το λάβαρο της επανάστασης με απρόβλεπτες όμως συνέπειες και για τον κάθε συνάδελφό χωριστά και για τον κλάδο γενικότερα. Τότε θα ήμασταν αρεστοί σε όλους. Προτιμήσαμε όμως την υπεύθυνη στάση και την λύση του προβλήματος μέσα από το νομοσχέδιο που βρίσκετε στη Βουλή. Και την κατά μέτωπο αντιπαράθεση με εταιρείες και πλατφόρμες που με πρόσχημα την καινοτομία κλέβουν τον ιδρώτα μας και υπονομεύουν το μέλλον μας.

Υπάρχουν πράγματα που λέγονται, αλλά δεν γίνονται. Και πράγματα που γίνονται, αλλά δεν λέγονται. Σαφώς επιλέξαμε το δεύτερο.

Σε κάθε συνάδελφο που οδηγείται από δυσπιστία ή εμπάθεια προς τη διοίκηση του ΣΑΤΑ, του λέμε ξεκάθαρα ότι ο αγώνας μας είναι κοινός. Είμαστε όλοι στο ίδιο μετερίζι, στην ίδια πλευρά. Πολεμάμε όλοι τον ίδιο εχθρό. Χώρος και χρόνος για εσωτερικές διαμάχες δεν υπάρχει.

Ψυχραιμία, Σύνεση και Υπομονή

ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥ ΣΑΤΑ

ΣΤΙΣ 10:00 Π.Μ. ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

Για το Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας
Θ. Λυμπερόπουλος Σ. Κασιδιάρης

Πηγή: Protothema.gr