Τις τελευταίες εβδομάδες μια νέα τάση γεννιέται. Μεγάλα brands ανά τον κόσμο, στις νέες διαφημιστικές τους καμπάνιες, παρουσιάζουν μητέρες να θηλάζουν. Από σουπερμάρκετ στην Αγγλία και εταιρίες με αθλητικά είδη, σε περιοδικά μόδας. Κάτι που ήταν ταμπού για πολλές γενιές και σε πολλές περιπτώσεις περιοριζόταν μόνο στη θέα του σπιτιού βγαίνει προς τα έξω.
Well done @sainsburys for supporting #breastfeeding & the campaign to normalise it ???? #normalisebreastfeeding pic.twitter.com/Zb1wskrfjw
— Amy Lee (Lawrence) (@Ame_Olloronzo) September 21, 2019
Η τάση είναι να αναδεικνύεται η πραγματικότητα της ιερής αυτής στιγμής για μια μαμά και ένα μωρό, που τόσα οφέλη προσφέρει σε όλη την οικογένεια και όχι μόνο στο παιδί ή την μαμά. Και αυτή την τάση μόνο να τη καλοδεχτούμε μπορούμε.
Διαβάστε ακόμα: Οφέλη θηλασμού πέραν των έξι μηνών
Στην περίπτωση της Adidas, η Isabela Grutman στη λεζάντα της φωτογραφίας της γράφει ότι “Ενδυναμώνει τις κόρες της δίνοντας το καλό παράδειγμα” για την καμπάνια της εταιρίας Now is her time.
Στη Λατινική Αμερική και το Μεξικό, γνωστές ηθοποιοί μοιράζονται τις εμπειρίες του μητρικού θηλασμού τους στο Marie Claire, με τη Zuria Vega, μάλιστα, να φωτογραφίζεται ενώ θηλάζει το παιδί τους μεγαλύτερο του ενός έτους. O Παγκόσμιο Οργανισμός Υγείας άλλωστε προτείνει τον μητρικό θηλασμό για περίοδο που ξεπερνάει τα 2 χρόνια του παιδιού.