– αύξηση των κινήτρων για μάθηση και δημιουργία υγιών διαπροσωπικών σχέσεων.
– βελτίωση της τριγωνικής σχέσης γονέα-μαθητή-εκπαιδευτικού, έτσι ώστε οι γονείς να γνωρίζουν καλύτερα τα παιδιά τους και οι εκπαιδευτικοί τους μαθητές τους.
– «θεραπεία» της αρνητικής σχέση των εμπλεκομένων γονέων και εκπαιδευτικών καθώς μέσω των σχολών έγινε πιο επικοινωνιακή και μειώθηκε σημαντικά το άγχος των γονέων προς τα παιδιά για τη μάθηση.
– Δημιουργία εκείνων των συνθηκών για έγκαιρη και έγκυρη παρέμβαση σε περιπτώσεις προβληματικών συμπεριφορών που συνδέονται
- είτε με τη μάθηση
- είτε με τη συναισθηματική κατάσταση και συμπεριφορά των παιδιών.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΑΚΑΛΙΔΗΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ – ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΣΧΟΛΩΝ ΓΟΝΕΩΝ Ν. ΕΒΡΟΥ
Διαβάστε ακόμη:
Τα μυστικά της καλής επικοινωνίας.7 απλοί τρόποι να βελτιώσετε τις σχέσεις μέσα στην οικογένεια.
ΣΧΟΛΕΣ ΓΟΝΕΩΝ – Σύγχρονη ανάγκη; ή περιττή πολυτέλεια!
Σχολική Φοβία και τρόποι αντιμετώπισης (γονέας – παιδί)