Αυτά είναι τα 4 θετικά στοιχεία από το πρόγραμμα συνεργασίας Σχολείου & Οικογένειας

parent-teacher-interview– αύξηση των κινήτρων για μάθηση και δημιουργία υγιών διαπροσωπικών σχέσεων.

– βελτίωση της τριγωνικής σχέσης γονέα-μαθητή-εκπαιδευτικού, έτσι ώστε οι γονείς να γνωρίζουν καλύτερα τα παιδιά τους και οι εκπαιδευτικοί τους μαθητές τους.

– «θεραπεία» της αρνητικής σχέση των εμπλεκομένων γονέων και εκπαιδευτικών καθώς μέσω των σχολών έγινε πιο επικοινωνιακή και μειώθηκε σημαντικά το άγχος των γονέων προς τα παιδιά για τη μάθηση.

– Δημιουργία εκείνων των συνθηκών για έγκαιρη και έγκυρη παρέμβαση σε περιπτώσεις προβληματικών συμπεριφορών που συνδέονται

  • είτε με τη μάθηση
  • είτε με τη συναισθηματική κατάσταση και συμπεριφορά των παιδιών.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΑΚΑΛΙΔΗΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ – ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΣΧΟΛΩΝ ΓΟΝΕΩΝ Ν. ΕΒΡΟΥ

Διαβάστε ακόμη:

Τα μυστικά της καλής επικοινωνίας.7 απλοί τρόποι να βελτιώσετε τις σχέσεις μέσα στην οικογένεια.

ΣΧΟΛΕΣ ΓΟΝΕΩΝ – Σύγχρονη ανάγκη; ή περιττή πολυτέλεια!

Σχολική Φοβία και τρόποι αντιμετώπισης (γονέας – παιδί)