Απαγόρευση στη διαφήμιση «άσεμνων» αποκριάτικων στολών για παιδιά

Απαγόρευση στη διαφήμιση «άσεμνων» αποκριάτικων στολών για παιδιά

karnavali

Ενημέρωση σχετικά με τις απαγορεύσεις εμπορικής προβολής αποκριάτικων στολών που απευθύνονται σε παιδιά κάνει η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.

Υπενθυμίζει την απόφαση του υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης, σύμφωνα με την οποία δεν επιτρέπεται η εμπορική προβολή σε ιστοσελίδες ή/και καταστήματα άσεμνων αποκριάτικων στολών που παρουσιάζονται ως παιδικές, διότι σύμφωνα με το σκεπτικό της επιτροπής:

[babyPostAd]«Όταν τα παιδιά συμμετέχουν σε δραστηριότητες ή γίνονται καταναλωτές προϊόντων που προβάλλουν τη σεξουαλικότητά τους, παραβιάζεται η ομαλή ψυχολογική τους ανάπτυξη. Παράλληλα στρεβλώνεται η εικόνα της παιδικότητας και αλλοιώνονται τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ηλικίας αυτής».

Επίσης, δεν επιτρέπεται η εμπορική προβολή παιδικών στολών που αναπαριστούν τον Χίτλερ και οι οποίες παραπέμπουν σε στάσεις και χειρονομίες άμεσα συνδεδεμένες με εγκλήματα μίσους, όπως ο ναζιστικός χαιρετισμός.

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με το άρθρου 7α του ν.2251/1994, οι προμηθευτές υποχρεούνται να διαθέτουν στην αγορά προϊόντα τα οποία, ως εκ του προορισμού, της χρήσης ή των συνθηκών διάθεσης δεν ενέχουν κινδύνους για την ψυχική, πνευματική ή ηθική ανάπτυξη των ανηλίκων.
Σε βάρος των παραβατών των διατάξεων του ως άνω άρθρου προβλέπεται, εκτός των περιοριστικών και διορθωτικών μέτρων στην κυκλοφορία των προϊόντων (άρθρο 7α), και η επιβολή διοικητικών κυρώσεων (άρθρο 13α).