Έρευνα Αποκαλύπτει τα Αντικείμενα που δεν Καθαρίζονται Σχεδόν Ποτέ στα Ξενοδοχεία
Κάθε φορά που μπαίνετε σε δωμάτιο ξενοδοχείου νιώθετε άραγε αρκετά άνετα ώστε να φάτε πάνω στην κουβέρτα, να κοιμηθείτε γυμνοί στα σεντόνια, να περπατήσετε ξυπόλητοι στο μπάνιο και να κάτσετε άφοβα στην τουαλέτα; Μπορεί να θεωρείτε το κρεβάτι, τις κουρτίνες και το μπάνιο τα πιο βρώμικα σημεία ενός δωματίου ξενοδοχείου αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι.
Σύμφωνα με τους ειδικούς το τηλεκοντρόλ μπορεί να έχει πάνω του μέχρι και το βακτήριο E.coli που εμφανίζεται πάνω σε αντικείμενα από ανθρώπους που πάνε στην τουαλέτα και ενώ δεν έχουν πλύνει τα χέρια τους, πιάνουν το τηλεκοντρόλ.
Η ομάδα από το WKMG Local 6 πήγε σε δύο ξενοδοχεία και έβαλε λίγο μέλι πάνω στο τηλεκοντρόλ. Και στις δύο περιπτώσεις το μέλι δεν καθαρίστηκε ποτέ από τις καμαριέρες.
Παρόλο που τα σεντόνια ανανεώνονται σχεδόν καθημερινά σε πολλά ξενοδοχεία, το κεφαλάρι του κρεβατιού είναι ακόμα ένα σημείο που είναι πολύ βρώμικο, καθώς σπανίως καθαρίζεται. Μάλιστα οι ειδικοί τονίζουν πως σε πολλά ξενοδοχεία είναι πιο ασφαλές να φάει κανείς στο μπάνιο παρά στο κρεβάτι του.
Μπορεί τα παραπάνω αντικείμενα να θεωρούνται τα πιο βρόμικα σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου αλλά υπάρχει ακόμα ένα αντικείμενο που δεν αλλάζεται συχνά και δεν είναι άλλο από τη μαξιλαροθήκη. Το Today Show στην Αμερική, έβαλε κρυφές κάμερες σε 5 από τα πιο πολυτελή και ακριβά ξενοδοχεία, όπως στο Holiday Inn και στο The Crowne Plaza. Οι κάμερες κατέγραψαν τις καμαριέρες οι οποίες έμπαιναν στα δωμάτια, άλλαζαν τα σεντόνια και απλά τίναζαν τα μαξιλάρια βάζοντάς τα στις θέσεις τους χωρίς να αλλάζουν μαξιλαροθήκες.
Η λύση Για να αποφύγετε μικρόβια και επικίνδυνους ιούς φροντίστε να έχετε πάντα μαζί σας απολυμαντικά μαντηλάκια. Χρησιμοποιήστε τα με το που μπείτε στο δωμάτιο για να καθαρίσετε το τηλεκοντρόλ και τα πόμολα, και πλύντε όλα τα ποτήρια που υπάρχουν στο δωμάτιο. Μια μαξιλαροθήκη στη βαλίτσα δεν πιάνει χώρο και καλό θα ήταν να την έχετε πάντα μαζί σας. Επίσης μην ξεχνάτε ποτέ να τσεκάρετε τα σχόλια που έχουν γράψει άλλοι επισκέπτες του ξενοδοχείου στο ίντερνετ.